Direktlänk till inlägg 8 juni 2007

Nya Bilder ...

Av Angie & Rex - 8 juni 2007 06:02

...på Rex & Svea  :)

Detta är bilder från i onsdags kväll oxå, men det är Sveas matte som tagit dom och hon skickade dessa till mig igår kväll :)

På ena kortet så matar jag Rex & Svea ur handen, men Svea syns knappt eftersom hon är liten och står bakom Rex.

Ja, sen ser ni ju skillnad på stora Rex & lilla Svea ;)

 
 
Maria

Maria

8 juni 2007 16:42

Det är väl klart att jag tittar in. Jag tycker om att läsa din blogg! Söt Svea och vilket vacker ansikte Rex har. Han ser så himla snäll ut!
Kram tillbaka

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Angie & Rex

8 juni 2007 18:40

Tack Maria !!! Ja, han är faktist världens snällaste i de flesta fall !!! :) KRAM !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie & Rex - 9 juni 2007 12:14

Hej på er alla !!! Fr.o.m idag så byter jag blogställe. Länken finns under "länkar" till vänster. Varför jag byter ??? Jo, för att jag har på det nya stället obegränsat med bilduppladdningar :) Här kan jag ju bara ha 100 bilder, vilket jag snart har ...

Av Angie & Rex - 8 juni 2007 22:03

Som ni redan vet så har jag ju haft en del problem med Rex & hundmöten och sista tiden så har han ju fått träffa en hel del tikar och allt har gått JÄTTEBRA !!! Men det verkar som att han "hållit tillbaka" sig själv i dessa möten och har inte riktigt...

Av Angie & Rex - 6 juni 2007 20:59

Ikväll så har Rex fått träffa underbara lilla Svea som är en liten Shiloh Shepeard tik på 13 veckor !!! Vi hade bestämt ett möte ute på våran klubb ikväll och Sveas matte kom & hämtade mig & Rex hemifrån :) Inget tjafs i bilen utan bara en misstänksa...

Av Angie & Rex - 6 juni 2007 12:47

... från i lördags & söndags :) Lördag var det ju utställning, vågar tyvärr inte lägga ut mer än 2 bilder (1 på Rex & 1 på Lennon) eftersom på mina andra bilder så finns det en massa folk på som inte vet om att de finns med och jag vill ju inte bryta...

Av Angie & Rex - 4 juni 2007 18:22

 ...dessa dagar ! Har lixom inte haft tid till att blogga, men nu ska jag försöka uppdatera & sammanfatta vad som hänt denna helg. Lördagen började katastrofalt !!! Skulle ju hjälpa till på utställningen redan under morgonen MEN vem försov sig ? jo, ...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards