Direktlänk till inlägg 28 maj 2007

Skrek Yahoooo för tidigt :(

Av Angie & Rex - 28 maj 2007 19:08

Som rubriken lyder :(

Rex baja inte alls på morgonpromenaden MEN efter det så har vi varit ute var 3:e timme och STACKAREN är JÄTTELÖS i magen !!! Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Har varit i kontakt med vetrinären och förmodligen så har han åkt på magsjuka Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Lilla Rex visar med alla sätt att han vill ha mat & att han är hungrig men har fått stränga order från vetrinären att han enbart får vatten idag och fr.o.m imorgon får jag ge han risavkok och sen så kanske jag kan börja ge honom lite kokt fisk och så.... Min Lilla Gubbe Rex, fy vad jag tycker synd om honom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Det lustigaste av allt är att han verkar ändå vara hur pigg som helst !!! Upgrade your email with 1000's of emoticon icons Trots att man tycker att han borde vara helt slut efter all ränneskita + att han inte ätit någe på hela dan !!!

Han ligger & tittar på mig med sina underbara ögon och ser ut som han undrar vad det tagit åt Angie idag ???? Hon är ju skitråkig idag ser det ut som han tänker !!! Och ingen mat får man heller Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsFast katterna får minsan !!! och till mig säger matte bara...Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsNej, nej ingen mat för dig idag !!!

Ja, det ser faktist ut som att han tänker & tycker så !!!


FY, vad jag känner mig HEMSK !!!

Hoppas verkligen att min lilla Rex snart mår bättre !!! Det lär väl heller inte att bli ngn sista kursträning på onsdag heller & sen på lördag skulle vi ju ha slutprov Upgrade your email with 1000's of emoticon icons.

Har varit hemma från jobbet oxå p.g.a att Rex mår dåligt men även min mage snurrar som bara den !!!

Blir faktist förbannad på att personal minsan kan ta ledigt för att deras barn är sjuka MEN VI DJURÄGARE DÅ ?????????? SKA VI BARA LÄMNA VÅRA SJUKA DJUR HEMMA NÄR DE BLIR DÅLIGA ????

INGET jobb i hela världen är så viktigt som min REX !!! PUNKT SLUT !!!


Upgrade Your Email - Click here!






 
 
Maria

Maria

28 maj 2007 21:06

Men vad trist...! Jag håller verligen med om det där med att det inte finns något jobb som är viktigare än hunden!

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Angie & Rex

29 maj 2007 13:03

Tycker det är jättekonstigt som dom har gjort. Tycker att det är självklart att man ska kunna vara hemma med sitt djur om det är sjukt. Ännu värre är det ju med djur eftersom vi inte talar samma språk ! Därmed kan man ju inte fråga dem om var & hur det känns.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie & Rex - 9 juni 2007 12:14

Hej på er alla !!! Fr.o.m idag så byter jag blogställe. Länken finns under "länkar" till vänster. Varför jag byter ??? Jo, för att jag har på det nya stället obegränsat med bilduppladdningar :) Här kan jag ju bara ha 100 bilder, vilket jag snart har ...

Av Angie & Rex - 8 juni 2007 22:03

Som ni redan vet så har jag ju haft en del problem med Rex & hundmöten och sista tiden så har han ju fått träffa en hel del tikar och allt har gått JÄTTEBRA !!! Men det verkar som att han "hållit tillbaka" sig själv i dessa möten och har inte riktigt...

Av Angie & Rex - 8 juni 2007 06:02

...på Rex & Svea  :) Detta är bilder från i onsdags kväll oxå, men det är Sveas matte som tagit dom och hon skickade dessa till mig igår kväll :) På ena kortet så matar jag Rex & Svea ur handen, men Svea syns knappt eftersom hon är liten och står bak...

Av Angie & Rex - 6 juni 2007 20:59

Ikväll så har Rex fått träffa underbara lilla Svea som är en liten Shiloh Shepeard tik på 13 veckor !!! Vi hade bestämt ett möte ute på våran klubb ikväll och Sveas matte kom & hämtade mig & Rex hemifrån :) Inget tjafs i bilen utan bara en misstänksa...

Av Angie & Rex - 6 juni 2007 12:47

... från i lördags & söndags :) Lördag var det ju utställning, vågar tyvärr inte lägga ut mer än 2 bilder (1 på Rex & 1 på Lennon) eftersom på mina andra bilder så finns det en massa folk på som inte vet om att de finns med och jag vill ju inte bryta...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards