Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Angie & Rex - 6 juni 2007 20:59

Ikväll så har Rex fått träffa underbara lilla Svea som är en liten Shiloh Shepeard tik på 13 veckor !!!

Vi hade bestämt ett möte ute på våran klubb ikväll och Sveas matte kom & hämtade mig & Rex hemifrån :)

Inget tjafs i bilen utan bara en misstänksam morrning från Rex.

Väl ute på klubben så tog jag iväg Rex för att pinka samtidigt som Svea fick hoppa ur bilen :) Inte ett ord sas, utan Rex var bara nyfiken på vad det var för en liten krabat som hoppade ut :)

Mötet gick BRA och så tog vi dogsen på en liten promenad innan vi sedan satte oss ner en stund för att ta en cigg, samtidigt fick hundarna nosa lite på varann och så fick de samtidigt (brevid varandra) äta godis ur min hand :)

Allt gick jättebra och så släppte vi ihop dem innanför plan efter att vi gått därinne med dem kopplade en stund :)

Vad kul att det gick så BRA !!!

Här får ni 2 bilder : en puss på Svea från Rex och så en bild på Sveas bak (hi,hi !!!)


Av Angie & Rex - 6 juni 2007 12:47

... från i lördags & söndags :)

Lördag var det ju utställning, vågar tyvärr inte lägga ut mer än 2 bilder (1 på Rex & 1 på Lennon) eftersom på mina andra bilder så finns det en massa folk på som inte vet om att de finns med och jag vill ju inte bryta lagen ;)

Söndag så var ju Akira här :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards