Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Angie & Rex - 27 mars 2007 11:46

Jobbat hela dagen, kom hem, drack en snabb kopp kaffe innan jag tog med mig Rex på en 2 timmars underbar promenad i solen som fortfarande strålade :)Hi, hi ! Det var så roligt för att under promenaden så gick vi förbi där man svänger in till vår hundklubb och då så tittade Rex på mig som om jag vore dum huvudet :), han förstod inte riktigt varför jag inte svängde in till hundklubben utan bara fortsatte rakt fram. Stackarn försökte påkalla min uppmärksamhet, det var som att han sa - "mamma, du går FEL vi ska ju svänga in här !!!" HA,HA !!! han såg för underbar ut :).Men sen förstod han ju givetvis att vi SKULLE fortsätta.Det var så underbart härligt att bara gå & gå ute på landet bland solstrålarna som lös ner på alla gröna träd och på vattnet som forsar genom vår stora & långa å som går genom hela byn :) Vi tränade inget speciellt på promenaden förutom lite "fot" emellanåt, men kände att vi båda bara behövde få gå och njuta av vädret utan krav !När vi kom hem sen så var vi båda trötta och låg bara & slappa i soffan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards