Alla inlägg den 29 mars 2007

Av Angie & Rex - 29 mars 2007 12:35

Ja, idag så hade jag tjänstledigt från jobbet för att jag skulle vara vittne/målsägande på en rättegång ang. ofredande.Ja, grejen var väl inte så allvarlig men lång historia kort så, - Jag och 2 andra tjejer satt på ena tjejens balkong förra sommaren och hennes tokiga grann gubbe fick nåt tok-spel och trakasserade oss med väldigt vulgära & fula ord samt var uppe och dunkade, skrek, sparkade och röck i dörren. Efter ett tag så ringde vi polisen, de kom och vi gjorde en anmälan. Nu blev det rättegång och han dömdes till 8000 :- i böter (anser att han skulle fått vård). I varje fall så var rättegången kl. 09.00 och tog inte så lång tid så jag var hemma redan vid 12.00 :) Alltså HELA dagen kvar att göra roliga saker !!!! :)Kom hem, tog ut Rex ca. 1 timme och vi bara lekte, skuttade & hade superskoj !!!!!! :)Sen städade jag hemma och tvättade kläder i lugn & ro. Rex följer givetvis med ner till tvättstugan och det tycker han är kul att springa upp & ner som en tok :)(jag får ju bära allt).Senare var det träning och vi mötte en massa hundar under tiden och det gick JÄTTEBRA !!!Fotgåendet blir bättre & bättre :) kör mycket kontakt övningar & ledarskaps övningar oxå. Det går oxå BRA !!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards