Alla inlägg den 4 april 2007

Av Angie & Rex - 4 april 2007 12:21

Var iväg och jobba hela dan, kom hem, tog mig en kopp kaffe och gick sedan ut med Rex :)vi lekte & busade en bra stund ! Hundar gick förbi, men han brydde sig inte nämnvärt utan var mer intresserad av att titta istället för att skälla :)Eftersom det e' hundkurs på onsdagar så var det dags att gå när jag & Rex kom hem igen. Bestämde mig för att lämna Rex hemma och själv gå eftersom det var träning 1 timme & sen skulle vi ha "tema kväll - hundvård" där en vetrinär skulle föreläsa i ca 2 timmar, så jag ville inte lämna Rex i bilen 2 timmar. Vi brukar ju få låna instruktörns bagage-utrymme eftersom jag & Rex går till klubben :) Men jag kände att 2 timmar skulle bli för lång tid för Rex i en baklucka på bilen.Kändes VÄLDIGT konstigt att gå utan Rex !!!TEMAKVÄLLEN var jätteintressant och vetrinären berättade om vanligt förekommande sjukdommar & så, hos hundar.Som tur var så kom min sambo och hämtade mig när det var slut, så jag slapp gå ute i mörkret själv kl. 21.00 på kvällen. :)

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards