Alla inlägg den 8 april 2007

Av Angie & Rex - 8 april 2007 17:40

Tala med en kompis till mig som berätta att hon varit hos en kvinna som kunde tala med djur. Min kompis hade varit VÄLDIGT skeptisk till en början men efter att kvinnan talat med kompisens häst genom ETT KORT på hästen så kände hon att allt kvinnan sa om hästen var & kunde vara SANT !!! :)Min kompis var mycket benägen om att INTE tala om mer än hästens namn + visa ett kort på den. Och visste med full säkerhet att kvinnan INTE hade en blekaste aning om mer än just det. Men kvinnan sa & berättade saker om hästen som VERKLIGEN STÄMDE :)Bl.a så berättade hon att hästen ifråga älskade när kompisen klappade hästen på låren för det var såååå skööönt :), HUR kunde kvinnan veta om detta, om hon aldrig ens sett hästen irl och inte kunde kunde tala med hästen ?Sen berättade hon oxå om att hästen ifråga hade extra nedslitna tänder på vänster sida och hade svårt att tugga ibland :) Det stämde oxå :) Och sen var det MYCKET ANNAT som oxå stämde på pricken, som denna kvinna verkligen INTE kunde veta !Ja, man funderar ju verkligen ! Kan detta stämma ?Min personliga åsikt är att jag verkligen TROR att vissa få människor har denna talang men tror oxå att många är riktiga bluffmakare.Funderar starkt på att kontakta denna människa för att beställa en tid så att hon kan tala med Rex. Vet inte om jag är ute & cyklar nu men det skulle verkligen vara HÄFTIGT OM det funkade :)Vad är era åsikter ? Har ni några egna erfarenheter ? Skulle bli JÄTTEGLAD om ni isåfall skrev i min blog :) !!!Ha Det Gött så länge !!! Och Glad Fortsatt Påsk !!!

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards