Alla inlägg den 6 april 2007

Av Angie & Rex - 6 april 2007 18:34

Nu har jag & Rex varit på en långpromenad med mycket & stenhård fot-träning, det gick fin fint !!!För att belöna oss själva efter träningen svängde vi in vid vår inhängnade skog och släppte loss !!! Jag & Rex sprang & skutta för fulla muggar :). Ja, ni kanske tycker att jag låter lite tokig men jag & Rex har ett jättefint samspel och vi har KUL ihop !!! :)Om inte jag & Rex skulle ha kul ihop så skulle han nog bli uttråkad på mig och därmed så skulle kontakten bli sämre.Nåt som är roligt ibland är att se folks miner när jag pratar med min hund (hi,hi), de stirrar som bara den ibland, delvis kan jag väl förstå det om man är en människa som inte har så mycket med djur & göra eftersom jag har riktiga diskussioner med Rex ibland :)

Av Angie & Rex - 6 april 2007 12:43

Snacka om att det är underbart att få vakna av sig själv !!! :) Inte ngn väckarklocka som tjuter och man ska gå upp mellan 05.00/06.00 för att dra iväg till jobbet !!!Så skönt att få känna att man kan få vara utvilad !!! :)Skriver senare vad jag & Rex har gjort idag :)GLAD PÅSK till er alla !!!

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards