Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Angie & Rex - 27 maj 2007 10:38

VILL GRATTA ALLA MÖDRAR PÅ MORS DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Även om jag & min sambo inte har några barn så fick jag ändå en

"mors dagspresent" Upgrade your email with 1000's of emoticon icons av min underbara sambo !!!!!!!!!!!!!!!!

Fick en helt ny cykel, trots att jag har en som det är punka på Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Här nedan ser ni den :)       (ja, jag vet att det är en kill-cykel men det är för att jag tycker de är snyggare) 

Av Angie & Rex - 27 maj 2007 09:12

Igår (lördag) så gav jag Rex ett sånt där tuggben för tänderna och efter det så vart han jättelös i magen ! :(

Nu vet jag inte med säkerhet om det är benet som orsakat detta men jag är rätt övertygad om det.

Natten mellan lördag & söndag så var det ingen panik ut, utan vi sov hela natten i lugn & ro. På morgonen däremot så var det superpanik ut !!! Stackaren det bara spruta om honom Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Sen var det rätt lugnt, gick ut med honom ofta under dan och han fortsatte vara lös i magen men han var inte i sån stress-panik som på morgonen.

På eft.m / kvällen så skulle jag & min sambo åka iväg en liten stund för att handla... När vi kom tillbaka så låg det 3 stora högar med spyer på golvet och den 4:e kom under tiden jag torkade upp de andra 3 Upgrade your email with 1000's of emoticon icons STACKARS MIN LILLA REX !!!


Men under kvällen sen så vart det inga mer spyer men han var fortfarande lös i magen Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Trots detta tillstånd så verkade han ändå må rätt bra ! Han var på bushumör och allmäntillståndet på han var som vanligt, dock lite tröttare än vanligt.

Så idag har det bara varit lugna puckar inget stoj & stim med bus & lek och ingen träning utan idag har vi bara varit :)

Hoppas bara att han snart mår bättre i magen och att hemmalagade maten för magen hjälper Upgrade your email with 1000's of emoticon icons


Upgrade Your Email - Click here!



Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards