Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Angie & Rex - 26 maj 2007 19:59

Tjenamors på er alla !!!

Idag har jag verkligen varit på konstigt humör Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsJag är på strålande humör men har verkligen inte haft ngn lust eller tålamod till att träna med Rex idag Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Vi var iväg till klubben & visst var det kul att träna, men kände inte riktigt för det. Har lixom inte känt så här förut, det brukar vara SUPERKUL att träna med Rex !!!

Kanske har vi ältat för mycket den sista tiden *hmmm* ???

Apporteringen går inte heller så speciellt bra. Han sitter kvar & tittar på mig med hans stora ögon när jag kastat apporten & ger kommando. Sen visar han mig att BOLLEN är mycket roligare !!! Hi,Hi !!! Ja, den kan apportera hur perfekt som helst !!!

Min UNDERBARE SÖTNOS Rex Upgrade your email with 1000's of emoticon icons


Nu under kvällen ska vi i lugn & ro klicka på att hålla apporten, får se hur det går Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Bollar & pinnar går ju hur BÄST som helst, men apportbocken ????? Nä. inte alls !!!

Justnu håller vi på att tvättar tvätt och när jag ska gå ner i tvättstugan så MÅSTE han följa med !!! ANNARS blir han skitsur !!!

 Upgrade your email with 1000's of emoticon icons Det är faktist gulligt !!! Hi,Hi !!!


KRAM PÅ ER ALLA !!!


Upgrade Your Email - Click here!




Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards