Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Angie & Rex - 30 maj 2007 22:58

...så har Rex blivit bättre & bättre !!! Upgrade your email with 1000's of emoticon icons


Jag gick ju utan honom till lydnadskursen nu på kvällen och tog tag i lite skyltskrivning tills på lördagens Drive In Utställning som är på klubben. Kan säga att det känns helskumt att inte ha med Rex dit !!!

Saknade nåt vid min sida hela tiden lixom Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Men när jag kom hem så var det KALAS !!! Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Tog ut honom det första jag gjorde och han var som en vildhäst som fått på tok alldels för mycket havre i sig (HI,HI !!!) Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Ja, imorgon så får jag nog låta han springa av sig ordentligt !!!

*FNISS* ni skulle ha sett vilddjuret !!!

 Nu på kvällen så har jag gjort iordning kokt kyckling så att han får lite variation till riset Upgrade your email with 1000's of emoticon icons



Upgrade Your Email - Click here!







Av Angie & Rex - 30 maj 2007 14:39

 

Nu mår min lilla gubbe Rex BÄTTRE !!! Upgrade your email with 1000's of emoticon icons


I går kväll/natt så var han såååååå hungrig så jag tänkte att nu får det bära eller brista men ngt måste han få i magen !!! Så jag gav honom lite fisk och det tog 2 sekunder för honom att äta upp och sen titta han på mig som om han sa - " Mamma, fattar du inte att det här lilla kan jag INTE bli mätt på !!!"  (Hi, hi !)

 Men jag gav han inget mer sedan eftersom han bara får äta lite nu till en början.

Natten har varit hur lugn som helst och idag har han bajat fast utan blod !!! Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Har kokat ris med massor av vatten så att det är mest som en vattnig gröt. Men han titta på mig som att jag vore ett RIKTIGT PUCKO som gav han det här !!! Ja, att han är kräsen är ingen nyhet direkt.

Fick blanda ner lite fisk och då går det bättre !!! Upgrade your email with 1000's of emoticon icons


Skriver mer ikväll...


Upgrade Your Email - Click here!


Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards