Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Angie & Rex - 18 maj 2007 16:23

Men tyvärr så blev det inget av det Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Vi (jag & rex) gick till klubben vid utsatt tid men de dök aldrig upp. Verkar som det hade varit ngt problem hemma och därför kom de inte.

Men jag & rex tränade & lekte lite ivarjefall Upgrade your email with 1000's of emoticon icons Och det märks att han behöver vilodagar där vi inte gör mycket alls (torsdagar är det bara vila & promenad) , för han var så träningsugen att det knappt gick att få stopp på honom !!!! Han gick fot & hoppa frivillgt (alltså UTAN kommando) och verkligen BAD om att få jobba !!! Ni skulle ha sett hans arbetslust & glada uppsyn Upgrade your email with 1000's of emoticon icons Hi,hi !!!!!!!!!!!!!!!!


Det roliga var att vi klicka lite "target" oxå & jag använde ett vanligt papper. Jag ville att han skulle sätta tassen på det & när det gått upp för honom att det var det jag var ute efter så slutade det med att han HOPPADE på pappret med BÅDA TASSARNA och så tittade han mig i ögonen & såg ut som han sa - "mamma, titta vad DUKTIG jag e' nu då !!!! Ha, ha, ha !!!! Vad ROLIGT det såg ut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med andra ord så hade vi jätteroligt trots att inte Akira (schäfertiken) kom Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

HA DET BRA ALLA !!!!!


Upgrade Your Email - Click here!



Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om denna blog ???
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Ointressant
 Bra
 Dålig
 Bäst
 Sämst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards